קטגוריות נוספות

שמלות צנועות במידות גדולות

שמלות במידות גדולות – צנועות אבל עם כל כך הרבה שיק…

אם אתן נשים בעלות מבנה גוף מלא בקימורים, כנראה שיצא לכן מדי פעם להרגיש את התחושה הלא כל כך נעימה, בלשון המעטה, הכרוכה בקניית בגדים. בעוד חברותיכן בעלות מבנה הגוף הרזה היו מצליחות מאז ומתמיד למצוא דיי בקלות בגדים מחמיאים באינספור צבעים וגזרות ובמחירים נוחים, אתן הייתן צריכות לרוב להתפשר על אותם עיצובים מבוגרים ומיושנים מבדים כבדים וכהים ובגזרות רחבות וכל כך לא מחמיאות. בנות יקרות, הימים האלה תמו. הגיע הזמן שנשים דתיות בכל המידות ייהנו מ – שמלות צנועות במידות גדולות המעוצבות בטוב טעם ומלאות בסטייל!

בחנות שלי, כל אישה ובכל גזרה יכולה למצוא בגדים יפהפיים המתאימים לכל מטרה – בין אם ליום יום, לפגישה עסקית חשובה, למפגש חברתי מהנה עם חברה טובה או לאירוע בו אתן חייבות להגיע בלוק בלתי נשכח.

שמלות צנועות במידות גדולות – בגזרות שמחמיאות לגוף

כלל הבגדים שאני מעצבת ומוכרת – ובפרט כשמדובר בשמלות שמבחינתי הן התגלמות הנשיות, מעוצבים בגזרות צנועות השומרות על כבודה של האישה מצד אחד, אך מן הצד השני מחמיאות לגוף הנשי ומוציאות ממנו את המיטב. ישנן גזרות ישרות ואלגנטיות; גזרות רחבות ומתנפנפות; גזרות צמודות ועוד המון אופציות נפלאות. בשמלות, משולבים אלמנטים עיצוביים כמו חגורות בטן, כיווצים טרנדיים, הדפסים צבעוניים, שרוולים תפוחים וכדומה, שמייצרים מראה מיוחד שלא ניתן להתעלם ממנו. רוב השמלות בחנות מגיעות גם במידות 4, 5 ו 6 וישנן גם שמלות רבות במידת ONE SIZE  רחבה שמתאימה ומחמיאה לכל גזרת גוף.

ובואו נדבר רגע על הבדים והגוונים בנות! אני רוצה שתחגגו את עצמכן בכל יום מחדש. אתן בהחלט יכולות ללכת גם על שמלות אלגנטיות בצבעים ובגזרות שמרניות וקלאסיות, הן יפות לא פחות. אבל גם הרשו לעצמכן להתפרע עם סגנונות שטרם התנסיתן בהם – כמו שמלות מקטיפה או סאטן, בשילוב פאייטים; בצבעים שמחים ובולטים ובגזרות מגוונות. כל השמלות עשויות מבדים איכותיים, קלילים ונעימים, כך שתוכלו להתלבש בשיא הסטייל, אך מבלי לוותר על הנוחות.

שמלות לדתיות – מידות גדולות במחירים קטנים

כאמור, אופנת הפלאס-סייז ידועה כיקרה מאד. כמעט בלתי אפשרי לרכוש כמה פריטים חדשים מבלי לקרוע את הכיס. באתר שלי, אני שמה דגש על בגדים איכותיים ויפים – במחירים השווים לכל כיס. תוספת קטנה של בד ממש לא מצדיקה הוספה פראית של עוד כמה מאות שקלים… הבגדים באתר נעים בין כמה עשרות לכמה מאות בודדות של שקלים.

אילו עוד בגדים תמצאו בחנות?

מלבד שמלות לדתיות במידות גדולות תוכלו לרענן את המלתחה שלכן גם עם סרפנים טרנדיים במיוחד, שניתן לייצר איתם המון לוקים שונים; שרוואלים למראה קז’ואלי; ז’קטים במגוון סגנונות עיצוב; גלאביות שנשפכות על הגוף ומחמיאות לכל גזרה ועוד.

אז אם אתן מעוניינות לחדש את המלתחה שלכן בשמלות מידות גדולות צנועות ושאר פרטי לבוש שפשוט לא תוכלו להפסיק ללבוש, הגעתן למקום הנכון! בחנות שלי תמצאו פריטים מושלמים שיגרמו לכן לזהור ולעוף על עצמכן ובגדול. צוות האתר עומד לרשותכן בכל שאלה ועניין וישמח לסייע לכן להרכיב כמה לוקים נהדרים.