החנות האינטרנטית שלנו נועדה לאפשר לך למצוא מגוון רחב של בגדים ומעצבות בקו האופנה, בגדים צנועים הנותנים מענה לציבור הדתי בפרט ולנשים ככלל.  ולקנות את הפריטים שאתם אוהבת בקלות, במהירות ובנוחות המרבית. במידה ויש לך שאלה, באפשרותך לבחור נושא מן האפשרויות המופיעות בעמוד זה.

שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם ולענות על כל שאלה באמצעות הדוא”ל hello.liola@gmail.com  ו/או בטלפון 050-7667766 או בדף הfacebook של ליאולה

 

מהו סל הקניות שלי ?
סל הקניות מאפשר לך לרכז במקום אחד את כל הפריטים שאתם אוהבת באתר ומעוניינים לקנות. כדי להוסיף פריט לסל, לחצי על הכפתור “הוספה לסל”, הנמצא בצד שמאל של פריט. בלחיצה על “סל הקניות” מצד ימין למעלה בכל עמוד תוכלי לראות כמה פריטים נוספו לסל הקנייה שלך. לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות תוכלי ללחוץ על כפתור “לתשלום בקופה” ולסיים את הקנייה, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלך.סל הקניות נשמר במערכת כל עוד את\ה מחובר\ת. 
 

מהי רשימת המועדפים שלי ?
רשימת המועדפים מאפשרת לך לסמן פריטים שאתם אוהבת ותרצי לקנות בעתיד, אותם תמיד תוכלי להוסיף בהמשך לסל הקניות בכדי לקנות אותם
 

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
אכן.באפשרותך להתקשר אלינו לסטודיו ונציגה שלנו תשמח לעזור. מענה טלפוני  בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 18:00 בימי ו׳ מ-14:00-09:00 בטלפון : 050-7667766 /03-5221115. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח מייל בכתובת hello.liola@gmail.com 
ולבקש שניצור עמך קשר בנושא ונעזור לך בשמחה.

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?
לא חייב לפתוח חשבון, ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות המאפשרת לך לקנות באתר מבלי להיות רשומה. הפרטים המוזנים בעת הרכישה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר ולהיות חלק ממשפחת לי או לה, על הדרך לצבור נקודות ולממשן ברכישות הבאות.

מהו החשבון שלי ?
מיד עם ההרשמה לאתר לי או לה נוצר עבורך דף “החשבון שלי” בו תוכלי לעקוב אחר הזמנתך, לצפות בקניות שביצעת, לעדכן את פרטייך האישיים ולצפות בסל הקניות האישי וברשימת המועדפים שלך.

כיצד לשנות סיסמא באתר?
תוכלי לעדכן את כל פרטייך האישיים ובנוסף את סיסמתך בדף החשבון שלי תחת הקטגוריה: פרטים אישיים.
 

שכחתי סיסמא, מה עושים?
אל דאגה! על “שכחתי סיסמא” בעמוד הכניסה לאתר, לאחר מכן הזיני את כתובת הדוא”ל איתה נרשמת לאתר והסיסמא תישלח אלייך ישירות לכתובת זו.

איך צוברים נקודות ?
לאחר ההרשמה לאתר והצטרפות כחברת מועדון תוכלי לצבור נקודות באמצעות קניות של פריטים.
על כל קנייה סכום הצבירה יהיה כ –  10% מערך הקניה.

איך אדע מהו סטטוס ההזמנה שלי ?
מרגע ביצוע ההזמנה תקבלי למייל אישור הזמנה. אם בחרת במשלוח “מהיר”  תקבלי קוד מעקב מחברת השליחים. אם בחרת
במשלוח דרך דואר ישראל תקבלי קוד מעקב מדואר ישראל
באמצעות קוד זה תוכלי לעקוב אחר הזמנתך ולדעת מהו מיקומה עד ההגעה אלייך.

מהן אפשרויות המשלוחים והעלויות עבורן באתר?
קיימות שלוש אפשרויות למשלוח הזמנתך:
1. משלוח עד הבית – לכל כתובת בישראל לבחירתך, באמצעות דואר שליחים. בקניה מעל 
נוסיף בהתאם לתנאי האתר החדש.
2. משלוח באמצעות דואר ישראל – דואר ישראל המגיע לכל סניפי הדואר הפרוסים בארץ,החבילה תגיע לסניף הכי קרוב לביתך .
3. איסוף עצמי מהחנות– ללא עלות. האיסוף ניתן מהסניף שלנו ברחוב ההסתדרות 3 פתח תקווה או מחנות המפעל שלנו ברחוב הבתאנה 3 במושב צפריה.

לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה אני עושה :
במידה ולא קיבלת אישור קניה עד 48 שעות מרגע אישור ההזמנה, את מוזמנת לפנות אל שירות הלקוחות של לי או לה בדוא”ל : hello.liola@gmail.com . או באמצעות יצירת קשר טלפוני במספר – 0507667766 או 03-5221115 ונציגה שלנו תשמח לעזור בימים א-ה בשעות : 9:00-18:00 וביום שישי בין השעות 9:00-14:00. במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא,את מוזמנת ליצור איתנו קשר או ששירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר.

אם אני מעוניינת לבצע שינוי בהזמנה ?
כאשר את מעוניינת להוסיף או לשנות פריט או לשנות את כתובת המשלוח : ניתן לעשות זאת באמצעות יצירת קשר טלפוני ונציגה שלנו תשמח לעזור בימים א-ה בשעות : 9:00-18:00 וביום שישי בין השעות 9:00-14:00 .
ניתן לשנות כתובת למשלוח ולהוסיף או לשנות פריטים בהזמנה בתנאי שההזמנה  לא נשלחה . לכן ניתן לעשות שינויים בטוווח של עד 24 שעות.

כאשר אני מעוניינת לבטל את ההזמנה .
ניתן לבטל את ההזמנה עד 24 שעות מהרכישה, באמצעות יצירת קשר טלפוני ונציגה שלנו תשמח לעזור בימים א-ה בשעות : 9:00-18:00 וביום שישי בין השעות 9:00-14:00. לאחר שעות אלו ניתן לשלוח לנו הודעה במייל ונחזור אלייך hello.liola@gmail.com .  
החלפות והחזרות יבוצעו בהתאם לחוק.
שמנה ♥: במידה והתחרטת על הקנייה למרות שהפריטים שקנית הגיעו באופן תקין, הנך זכאית לזיכוי מלא על הקנייה בתוך 14 יום מרגע קבלתם, אך לא על דמי המשלוח שהינם 30 ש”ח .

במידה וביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את דרך המשלוח .
נשמח לסייע ולעזור לך לשנות את דרך המשלוח רק במידה וההזמנה איננה יצאה מהסטודיו, באמצעות יצירת קשר טלפוני ונציגה שלנו תשמח לעזור בימים א-ה בשעות: 9:00-18:00 וביום שישי בין השעות 9:00-14:00. לאחר שעות אלו ניתן לשלוח לנו הודעה במייל ונחזור אלייך hello.liola@gmail.com .  

אם אני רוצה לשנות את הכתובת של ההזמנה ?
נשמח לסייע ולעזור לך לשנות את כתובת ההזמנה באמצעות יצירת קשר טלפוני ונציגה שלנו תשמח לעזור בימים א-ה בשעות : 9:00-18:00 וביום שישי בין השעות 9:00-14:00. לאחר שעות אלו ניתן לשלוח לנו הודעה במייל ונחזור אלייך hello.liola@gmail.com .  
 

מה קורה כאשר הפריט שהזמנתי אזל במלאי ?
אם הפריט מופיע באתר שלנו הוא כנראה ניתן להזמנה. במידה ולא ניתן להזמין אותו, נשמח לתת לך מענה ולעזור לך באמצעות יצירת קשר טלפוני ונציגה שלנו תשמח לעזור בימים א-ה בשעות : 9:00-18:00 וביום שישי בין השעות 9:00-14:00. לאחר שעות אלו ניתן לשלוח לנו הודעה במייל ונחזור אלייך hello.liola@gmail.com .

אפשרויות תשלום ומדיניות תשלומים באתר :
באתר ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג: ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט, אמריקן אקספרס וגם דרך פייפל.

האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?
כן, ניתן לבצע קנייה בתשלומים בלי או לה, ללא ריבית.

אפשרויות תשלומים:

עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש”ח

עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ש”ח

עד 4 תשלומים בקנייה מעל 400 ש”ח

עד 5 תשלומים בקנייה מעל 500 ש”ח

עד 6 תשלומים בקנייה מעל 600 ₪

מתי מתבצע חיוב על הקניה שלי באתר ?
החיוב יתבצע באופן אוטומטי בסיום תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מתבצע כאשר מתקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע ההזמנה. במידה ולא תאושר הקניה על ידי חברת כרטיסי האשראי תקבלו על כך הודעה .

האם ניתן לרכוש פריטים באתר ולאסוף אותם בחנויות?
בוודאי. אך תצטרכי להתקשר לסטודיו ולעדכן על כך מיד לאחר ביצוע הרכישה. באמצעות יצירת קשר טלפוני ונציגה שלנו תשמח לעזור בימים א-ה בשעות : 9:00-18:00 וביום שישי בין השעות 9:00-14:00. לאחר שעות אלו ניתן לשלוח לנו הודעה במייל ונחזור אלייך hello.liola@gmail.com

האם מחיר הפריטים באתר זהה למחיר בחנויות?
מחירי הפריטים באתר לי או לה ובחנות הסטודיו זהים לחלוטין. בדרך כלל, יתאפשרו מצבים בהם יהיו מבצעים בלעדיים באתר בחנות או בשניהם ביחד.